Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

W Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubinie prowadzone są m.in. następujące rejestry i ewidencje:

  • Rejestr wydanych pełnomocnictw i upoważnień,
  • Rejestr skarg i wniosków,
  • Rejestr udzielonych zamówień,
  • Rejestr zaświadczeń o zarobkach,
  • Rejestr bezrobotnych bez stałego miejsce zamieszkania,
  • Rejestr bazy danych pracodawców,
  • Rejestr zwolnień grupowych,
  • Rejestr osób skierowanych na szkolenie,
  • Rejestr udzielonych pożyczek szkoleniowych,
    Rejestr przyznanych jednorazo środków na podjęcie działalności gospodarczej i refundacji kosztów doposażenia i wyposażenia stanowiska pracy,
  • Rejestr stażystów skierowanych do odbycia stażu,
  • Rejestr osób skierowanych na przygotowanie zawodowe dorosłych,
  • Rejestr osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych, refundacji kosztów z tytułu opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne,
  • Rejestr osób skierowanych do wykonywania prac społecznie użytecznych,
  • Rejestr szkoleń indywidualnych,
  • Rejestr szkoleń grupowych,
  • Rejestr udzielanych porad grupowych,
  • Rejestr udzielonych porad indywidualnych,
  • Rejestr udzielonych informacji zawodowych,
  • Rejestr rozmów wstępnych,
  • Rejestr usług indywidualnych,
  • Rejestr wydanych decyzji,
  • Rejestr wydawanych postanowień,
  • Rejestr rozpatrywanych odwołań,
  • Rejestr zwrotu nienależnie pobranych świadczeń,
  • Rejestr wpływających wniosków i wydanych zaświadczeń do celów naliczenia kapitału początkowego,
  • Rejestr wizyt monitorujących w zakresie realizacji zadań wynikających z umów cywilnoprawnych zawieranych między pracodawcami a urzędem,
  • Rejestr pracowników zatrudnionych i zwolnionych,
  • Ewidencja bezrobotnych i poszukujących pracy,
  • Ewidencja osób niepełnosprawnych,
  • Ewidencja ofert pracy,
  • Ewidencja - książka kontroli.

Rejestry i ewidencje prowadzone są w różnych formach tj.:

  • jako wykaz lub spis spraw wpiętych chronologicznie do teczki lub segregatora,
  • elektronicznie w postaci bazy danych.

Archiwum
W PUP istnieje archiwum zakładowe działające na podstawie przepisów Ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1506, 1948) oraz Instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego Powiatowego Urzędu Pracy w Lubinie, grupujące akta jednostki własnej.

LpNazwaOpisTypRozmiarData
LpNazwaOpisTypRozmiarData
Informacje
Ilość odwiedzin: 692
Podmiot udostępniający: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Nazwa dokumentu: rejestry, ewidencje, archiwa
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Piotr Szewczyk
Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Szewczyk
Data wytworzenia informacji: 08.05.2019 13:48:53
Data udostępnienia informacji: 08.05.2019 13:51:33
Data archiwizacji: 03.03.2021 10:31:12
Rejestr zmian